DARMOWA DOSTAWA OD 100 ZŁ!

Reklamacje i zwroty

Regulamin reklamacji i zwrotów sklepu Lisha – Michał Iwanków

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym prowadzonym przez firmę Lisha – Michał Iwanków, z siedzibą przy ul. Księżnej Ludgardy 38, 71-807 Szczecin, NIP: 8513294494, REGON: 525536725 (dalej: „Sklep”).

  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną biżuterii. Oferta sklepu skierowana jest zarówno do konsumentów, jak i przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.

  3. Reklamacje i zwroty są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu cywilnego oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§2. Zwroty towarów

  1. Zwroty obejmują wyłącznie produkty nieużywane, w oryginalnym opakowaniu, nie noszące śladów użytkowania ani uszkodzeń.

  2. Zwrot towaru jest możliwy po uprzednim kontakcie ze Sklepem i ustaleniu warunków zwrotu.

  3. Termin na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez Kupującego.

  4. Towar należy odesłać na adres:
    Lisha – Michał Iwanków – Zwroty
    ul. Księżnej Ludgardy 38,
    71-807 Szczecin

  5. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że zwrot jest wynikiem błędu Sklepu (np. wysłanie niewłaściwego produktu).

  6. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru Sklep zwróci należność na rachunek bankowy Kupującego w ciągu 7 dni roboczych.

§3. Reklamacje

  1. Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru lub jego niezgodności z zamówieniem.

  2. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail Sklepu, podając:

    • numer zamówienia,

    • opis wady lub niezgodności,

    • zdjęcia uszkodzonego produktu.

  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.

  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może:

    • wymienić produkt na nowy,

    • zaoferować rabat na przyszłe zakupy,

    • dokonać zwrotu płatności na rachunek bankowy Kupującego.

  5. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, należy go wysłać na adres:
    Lisha – Michał Iwanków – Reklamacje
    ul. Księżnej Ludgardy 38,
    71-807 Szczecin

  6. Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sklep, wyłącznie jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.

§4. Postanowienia końcowe

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania lub przechowywania przez Kupującego.

  2. Wszelkie spory wynikające z reklamacji i zwrotów będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie. W przypadku braku porozumienia sprawa może zostać skierowana do właściwego sądu.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.