Reklamacje i zwroty
Regulamin reklamacji i zwrotów sklepu Lisha – Michał Iwanków
§1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym prowadzonym przez firmę Lisha – Michał Iwanków, z siedzibą przy ul. Księżnej Ludgardy 38, 71-807 Szczecin, NIP: 8513294494, REGON: 525536725 (dalej: „Sklep”).
-
Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną biżuterii. Oferta sklepu skierowana jest zarówno do konsumentów, jak i przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
-
Reklamacje i zwroty są rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu cywilnego oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§2. Zwroty towarów
-
Zwroty obejmują wyłącznie produkty nieużywane, w oryginalnym opakowaniu, nie noszące śladów użytkowania ani uszkodzeń.
-
Zwrot towaru jest możliwy po uprzednim kontakcie ze Sklepem i ustaleniu warunków zwrotu.
-
Termin na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez Kupującego.
-
Towar należy odesłać na adres:
Lisha – Michał Iwanków – Zwroty
ul. Księżnej Ludgardy 38,
71-807 Szczecin -
Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że zwrot jest wynikiem błędu Sklepu (np. wysłanie niewłaściwego produktu).
-
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru Sklep zwróci należność na rachunek bankowy Kupującego w ciągu 7 dni roboczych.
§3. Reklamacje
-
Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru lub jego niezgodności z zamówieniem.
-
Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail Sklepu, podając:
-
numer zamówienia,
-
opis wady lub niezgodności,
-
zdjęcia uszkodzonego produktu.
-
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.
-
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może:
-
wymienić produkt na nowy,
-
zaoferować rabat na przyszłe zakupy,
-
dokonać zwrotu płatności na rachunek bankowy Kupującego.
-
-
W przypadku konieczności odesłania reklamowanego towaru, należy go wysłać na adres:
Lisha – Michał Iwanków – Reklamacje
ul. Księżnej Ludgardy 38,
71-807 Szczecin -
Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sklep, wyłącznie jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
§4. Postanowienia końcowe
-
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania lub przechowywania przez Kupującego.
-
Wszelkie spory wynikające z reklamacji i zwrotów będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie. W przypadku braku porozumienia sprawa może zostać skierowana do właściwego sądu.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.